Haber

RTÜK’ten 7 kanala ceza

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), TELE 1, Halk TV, Flash Haber, KRT, FOX TV, Star TV ve Show TV’de yayınlanan 11 içeriğe para cezası verdi.

RTÜK üyesi Tuncay Keser’in Twitter hesabından yaptığı açıklamaya göre; Kurul, TELE1’de yayınlanan “18 Dakika” programında gazeteci Merdan Yanardağ’ın açıklamalarına iki kez yüzde 3, bir kez de yüzde 5 idari para cezası verdi.

Halk TV’ye, “Kayıt İçin” programında gazeteci Timur Soykan’ın “Sinan Ateş cinayeti” hakkındaki yorumları ve “Nasıl Olacak” programında gazeteci Bahadır Özgür’ün IŞİD’e ilişkin değerlendirmeleri nedeniyle iki kez yüzde 3 idari para cezası verildi.

Gazeteci Zafer Arapkirli’nin “Medya Terapisi” programında “köprü ve otoyol zamları” ve “Fidan-Blinken tokalaşması”na ilişkin değerlendirmelerinin eleştiri sınırlarını aştığını öne süren kurul, KRT’ye iki kez yüzde 3 idari para cezası verdi.

Yine Flash Haber’e, gazeteci Fatih Ertürk’ün “Başkent’te Gündem” programında “5 Bin TL emeklilik ikramiyesi”ne ilişkin değerlendirmelerinin karar vericilere yönelik eleştiri sınırlarını aştığı gerekçesiyle yüzde 3 idari para cezası kesildi.

Kurul ayrıca FOX TV’nin ‘Hudutsuz Sevda’ dizisinin, Star TV’nin ‘Sakla Beni’ dizisinin, Show TV’nin ise ‘Didem Arslan Yılmaz’la Vazgeçmek’ programının ‘şiddete teşvik eden ve teşvik eden’ sahneleri olduğu gerekçesiyle karara bağladı. çocukların ve gençlerin zihinsel ve ahlaki gelişimlerine aykırıdır”. Her birine yüzde 3 ceza kesti.

Kararlar oy çokluğuyla alındı.

İDEAL DURUMLARIN LİDERİ ŞİKAYET ETTİ, CEZALANDI

Edinilen bilgiye göre, “Sinan Ateş cinayeti” ile ilgili ifadelere dayanılarak “Kayıt Olsun” programında verilen cezaya ilişkin şikayeti yapan İdeal Ocaklar Lideri oldu. (HABER MERKEZİ)

kirikhan-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu